Dilekk31 Kizlar acil yardim edin 2 aylik kizim beyaz akinti gibi biseyler geliyor nedir anlamadim bilen varsa soylesin lutfen
Gonul_celen Dilekk31 ilk günler normal demişti ama 2 ay olmuş doktora sorun derim ilk başta kızım da vardı doktor normal annenim bütün hormonları yükselirken bebeklerin de yükseliyor geçer demişti ztn 1-2 gafta sonra geçmişti
hanifenal Akıntıların koz bebeklerde normal olduğunu söylüyor dpktorlar korkmayın aöa aklınıza takılıyorsa yinede gidin. Ben sormuştum.
Dilekk31 hanifenal beyaz kopkoyu bir akinti su aralar gdemiyorum asiya bile gdemedik hala cok kar var basiniza geldimi acaba bu soguk almis olabilr mi
Mrymrn Dilekk31 anneden gecen hormonlarla ilgisi olan bir akıntı bildigim kadari ile bnm kizimdada var islak mendili kesinlikle iyice yikayin öyle yapın temizligini hasas bir sekilde yapin cok fazla silmek icin uğraşmayın tahriş olmasin
Dilekk31 Mrymrn aynen oyle yaparim silerken cok agliyor. bende hamileligimde cok akinti ve kanama yasadim
DefneErcis Dilekk31 korkmayın bizlerde olduğu gibi onlarda da oluyor 😊 rahat ol canım. Ama doktora gittiğinde kendin sor için rahatlasın
defnesmoms ZGD Dilekk31 hiç endişelenme kız bebeklerde çok normalmiş bebeğim 3 günlükken kanlı alıntı gelmişti o bile çok normalmiş hormonlarla alakalı dedi doktor