ErdeminAnnesii başka bir Dr onerisede al canim..ben iki doktor gezdim ilk Dr bana ön sütümün çok fazla olduğunu bebek ön sütü çok aldığı için dedi 😣ben çok tatmin olmadım koyduğu teshisden başka Dr götürdüm kullandığımız kan ilacindan olduğunu söyledi.kan ilacını kesdik ama kakada mukus ve kan daha da yogunlasdi.. üçüncü goturdugum Dr tahlilleri yapınca ben de diyet yaptım bebeğim duzeldi