21 aylıkken azaltarak kestim.. önce gündüz öğünlerinde azalttım,sonra gece,sonra uyku geçişlerini kestim en son sabah ölümünü kestim..bol bol konuşun, sarılın.. gündüz oyalamak kolay oluyor ama gece 5 6 gün zorlandık.. sakin ama kararlı olun.. ayağımda sallıyordum.. su teklif ediyordum.. uyku düzeni bile bozulmuştu.. sonra toparladık..ayağımda sallamayı bıraktım.. Allah kplaylık versin..