Merhaba güzel anneler, benim de bebeğim 14 gündür küvözde, hergün sütümü sağıp götürüyorum. 2 saatte bir sağım yapıyorum. Sizin rutininiz nasıl? Kaç saat arayla sağım yapıyorsunuz. Nelere dikkat etmeliyiz? Burada 3 saat diye okudum bir kaç kişiden. Acaba doğrumu yapıyorum danışmak istedim.