Dsds oncelikle bence yapmaniz gereken cevreye kulak asmamaniz insanlar cok olumsuzlar sisman bebegi saglikli zanneden sacma bir zihniyet var kulak asmayin. Benim oglumda 3350 dogdu 2 ay 3 gunluk 5 kilo yani abartildigi gibi bebeginiz beslenemiyor degil. Size tavsiyem surekli emzirin, hatta ayakta emzirince meme istemeyen bebekler daha kolay emiyorlarmis birde oyle deneyin. Mama konusunda bence bebeginizin kilosunu takip edin oyle verin, gunde 25-30 gr aliyorsa mama vermenize gerek yok, sutunuz yetiyor demektir. Benim bebegimde ayni doktor emzirmeye devam dedi