Oncelikle merhabalar..
Hanimlar ben agustos ayinin 8.de regl oldum ve 13 de bitti.
15 inde lekelenme oldu kahverengi 16 sinda ise kanama oldu fazla degl pecete ve camasirimi kirletecek derecede. Ozamandan beri pskolojikmen mi ne bilmiyorum surkel halsizim midem bulaniyp sogan kokusundan tiksndim hep yatasim uyuyasim var. Gecen hafta test yaptim negatif. Korunuyoruz bu arada.
Mantiken bakinca uste gorme desem o olay reglden once gerceklesyo çünkü oğluma hamile kaldığımda regl gunumden bi gun once lekelenme yassmistim. Demem o ki regl kanamam devam etmis olabilir mi yoksa gebelikten korkmali miyim. Basina gelen varsa beni aydinlatablir mi.