Rose16 Merhaba sevgili anneler,5 aylik bir bebegim var havalar sicak olmasina ragmen ayaktan usur diye corap giydiriyorum sizce giydirmekmi lazim giydirmemekmi?
Deletedmom896 Rose16 Uyurken çıkartırım çoraplarını yaz kış aynı kan dolaşımı daha sağlıklı olur der uzmanlar
Prenses-annesi Rose16 benimde bebeğim 5 aylık ben giydiriyorum çünkü ayakları soğuk oluyor hep bende üşütür diye korkuyorum karnı falan ağrır diye hep giydiriyorum arada çıkartıyorum hemen soğuyor tekrar giydiriyorum
Lalin Rose16 yere basmayan bebek ayağından üşütmez. 🤗 hem kan dolaşımını engeller. Bebeklerin ellerinin, ayaklarının soğuk olması normaldir. Uyurken çorap giydirmeseniz daha iyi olur.
hayriye_alp06 Rose16 giydirilmez butun yaz corapsiz uyudu ve uzerinide ortmedim cok sukur hic hastalanmadi
Rose16 Lalin canim haklisin ama coraplarinida cikarinca ayagi buz gibi oluyor oyuzden korkuyorm bende usuturmu acaba dlye
cypriot 40 derece havada bu çocuklar nasıl üşüyecek allaşkına? Ben doğduğundan beri gece çorap giydirmiyorum, kış ayları haricinde gündüzde giydirmiyorum. 2 yaşında, şimdiye kadar hiç üşütmedi.
hayriye_alp06 Rose16 bildigim kadariyla kan dolasimi yavas oldugu icin usudugu icin degil..kulak memesinden veya enseden anlayabilirsiniz usudugunu
Deletedmom_36 Rose16 14 aylik 5 aydan beri corapsiz yatiriyorum havalar su an zaten asiri sicak sadece zibinla geziyor evde zibinla uyuyor gun icindede corapsiz gecede
Birkizbiroglan Rose16 ben de giydirilmez diye biliyorum ama maalesef bebeğim ayaklarında rahatsızlığından ötürü ortez var. Vallahi çok üzülüyorum çorapla yatıp kalkacak belli yasa kadar. Ama giydirilmez 🌼
Bebek111 Ben çıkarıyorum ayaklarının üstünü ince müslin örtüyle örtüyorum bütün gün çorapla zaten yatarken rahat etsin diyorum
MinervaEva Rose16 Benim gibi Antalya ve benzeri sicak bir sehirde yasayip gece bile klimali odada yatmak zorunda kaliyorsaniz giydirilir. Hemen sogudugu icin ayaklari klimada carpar ama onun haricinde yaz sicaklarinda gerek yok😊
Borankus Rose16 5 ayligiz bende giydiriyordum ama artik giydirmiyorun kendiside sıkılıyor ite ite cikartiyor coraplari 😀
bitterdelisi24 Rose16 üşütmez dıyolarda iki gün çorapsız durdu ishal oldu üşüttü suan ayagında corap var usutuyor yani
mer_mer Rose16 normalde kendim giymem ama bebeğim 2 aylık klima çalışıyor hep üşür diye cıkartmıyorum geceleri gündüzleri bi kaç saat çıkartıyorum sadece