Akannaka Hayırlı aksamlar arkadaslar ocak ayında doğum yaptım doğumdan 3 ay sonra adet görmeye basladım emziriyorum hala ama sürekli günlerim degişiyor hep günüm geçiyor son 4 aydır sizlerdede oluyormu anormallik mi var bilemedim