Burcu42 Merhabalar 2 bucuk aylik bebek kaç cc mama içmeli benim kizim var bucuk aylik 90 cc mama veya anne suttu veriyorum 90cc onunda kalıyor az size azmi iyi mi
Balpamuk Burcu42 valla benim ogluam göre az değil bizimki hep az içiyordu şimdi bike 7 aylık 140 bitirmiyor bile 120 filan o yüzden doymasa ister zayen bide anne sütü varmış sonuçta yetiyordur
Tugce2020 Burcu42 üç saatte doksan ideal bence kilosuna göre hesaplanıyor gerçi ama ortalama olarak iyi bence günde 600-700 cc içmeli
Tlayyq1 Burcu42 bizde 4 ay 19 gunluguz gece yatarken 150 gündüz 120 cc mama yiyor ek olarak anne sütü
Burcu42 Balpamuk yani beni emmedi sağıp veriyorum oda 90 faln içiyor mama yaptigimds da 90 yapıyorum az kalıyor
Nilust 2 aylık bebeğim hem anne sütü+mama veriyorum Mamayı günde 3 kere 90cc veriyorum benim sütüm az her sağdığımda 30cc çıkıyor mama harici gün boyu mememde saat yok düzen yok ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.
Etum04 Aynı durumdayız iki buçuk aylık bebeğim anne sütü ve 90 cc mama veriyorum. Ama iki gündür 90 cc yetmiyor sanki 30 cc daha veriyorum yeni biberon aldım sırf bu yüzden sözde mamayı bıraktırıp sadece anne sütüyle devam etcektim 😕
Burcu42 Esra3232 2 saatte bir falan yapıyorum o değişiyor yaa ama fazla çıkmıyor bende yaa 100 çıkıyor yada 90 yemem iyi olursa su çok ictigim zamanda iyi çıkıyor
Etum04 Esra3232 24 saatte maksimum 6 kez 90 cc veriyorum yetiyor gibi. emziriyorum sağma yaptığımda sıkıntı yaşıyorum makinemden dolayı sanırım sağmam gerekiyorsa elle sağmaya çalışıyorum. Emzirmeyi de uyumadan önce uyanınca gün içinde saat gözetmeksizin yapıyorum henüz tam bir düzenimiz oluşmadı maalesef
[silindi] Mama içmenin bi ölçüsü, beslenme tablosu var ek gıdaya geçene kadar; kilosunu 6 ya bölün günlük içmesi gerek cc Budur.
Tugce2020 ErdeminAnnesii altıya bölmeyi başka bi arkadaş yazmıştı ben yazmadım ama benim doktorum kilosunu yüzle çarpmamı söylemişti genelde doktorlar yüzyirmi ile çarpıyor ama yüzde yeterli demişti mesela sizin 660 cc içmesi lazım günlük yani üç saatte seksen beş doksana denk geliyor oda anne sütü için bunu söylemişti ama mamanında aynıdır diye düşünüyorum