[bilinmeyen]
Çok geçmiş olsun....💟
Doktorlr her şey dört dörtlük olsun istiyorlar, haklılar da ama bu konuda onları anlayamıyorum.
Bizim kilo alimimiz bu ay 150 gr eksikmiş diye mama takviye diyor hemen, aile hekimi hemşiremiz gayet iyi asla mama verme diyor.
Her emzirme sonrası 90 mi , sadece günde 1 posta 90 cc mi vermenizi istedi ?