AsilAlsancak Arkadaşlar bebeğim 30 günlük sarılığı geçmişti 7 ye düşmüştü ama şuan ise tekrar yükseldi 3 günde 11 yükseldi neden böyle oldu sarılık tekrar niye olurki çocuk? Nasil gecirdiniz?
mer_mer AsilAlsancak bizim 46 günlükken 2 miydi neydi bi dahada ölçülmedi şimdi 62 günlük üstte kalsın bilen biri yazAr
Cimen AsilAlsancak canım sürekli emzirmelisin en geç 2 saatte bir gece gündüz sürekli emzir geçer ALLAH ’in izniyle içini ferah tut çok geçmiş olsun 🙇♂️🙇♂️
Cimen AsilAlsancak geceleri alarm kurup 2 satte bir emziryrdm 1 haftaya düzeldi çok şükür 🙇♂️sende öyle yap.. dr öyle demişti
SevgiSerdarAli Canım benim oğlum da sarılık geçirdi büyüdükçe atlatıyor sürekli emzirmen gerek anne sütü sarılığı yeniyor.🤲
hhtce Biz 17.5 le fototerapi aldık 10 a düşmüştü ama tekrar 13 e kadar yükseldi ve bu 2 buçuk ayından sonra geçti. Sizinki de çok yükselmez zaten tehlikeli zamanı atlatmışsınız AsilAlsancak
Songul27 AsilAlsancak canım bol bol emzir ben yarım saatte bir emzirirdim Beyaz ışık altında uyut geceleri yüzüne yansısın hastanelerde bile ışık altında tutuyorlar