asya_20 Normal bu durum dönemsel. Yaklaşık 4.aya kadar devam etmişti kızımda,ellerini yumruk yapıp emiyordu bir de… üstü başı sırılsıklam oluyordu😊ama dediğim gibi dönemsel.Diş olduğunu sanmam,olabilir ama bu durum hemen her bebekte oluyor,hepsi de diş değil tabi🌸