Melike81 İstah acici surup kullananiniz var mi hanimlar ?? İse yarayan oldumu kizim 2 yasinda ve cok zor yemek yediriyrm..
Arenn Melike81 dr önerdi mi çünkü beyin gelişimini olumsuz etkiliyor diye biliyorum iştahsız bebek çok zor gerçekten dönem dönem bizde de oluyor ağladığımı bilirim acıkınca yer diyorlar da annelik işte insan kıyamıyor😔