Hande2204 Merhaba bebegim sepet besikte yatiyordu aynen 1 yasina giricek ve dar gelmeye baslayinca ben cok araştırdım hem uugun hem güzel döküntü durmayan bisey istedim “Maller Basel ” park yatagi aldik 1 aydir kullaniyoruz ve cok genis rahat yatiyor ben cok memnunum sizde bir araştırın isterseniz. Ölçüsü 70e 110..