Svcnvebebegi Merhaba 20 gun önce sezeryanla doğum yaptım. Doğum yaptigim günden beri iştahım hiç yok ve sürekli midem bulanıyor. Sütüm olsun diye mecburiyetten yiyiyorum. Doğumdan bu yana 15 kilo verdim. Hala da gidiyor. Kilo gitmesi güzel ama mide bulantısı beni mahfetti. Arada ishal da oluyorum. Neden böyle oldu bende anlamadım. Hamileligimde hic mide bulantısı yasamadim
Cngzhn Ah ben de sezeryan sonrasi artan bagrsak hareketleri bulanti neler neler yasadm,doktor bsey bulamadi stres fln dedi hep,ben de cok kilo verdm ve hala alamiyorm,oglum 13aylk..stres yapma gecici bi surec sanrm,sezeeryanda fln mi usuttuk blemiyorm