hiraveannesi MuhammedEmirinAnnesii evet hatta duydum ki bizim aile hekimide covid olmuş o yuzden tavsiye etmiyorum ben 😔
Seyda_44 Kendinizde yapabilirsiniz boşuna sağlık ocağına götürmeyin ,enjektör içinde kapağı açıp yavaş yavaş ağzına sıkın huysuz olmadığı anda yapın buz aküsüyle olmasına dikkat edin,biz yan etki yaşamadık ama hafif ishal görülebilirmiş
TC07 MuhammedEmirinAnnesii Herhangi bir yan etkisi olmadı. Bizim doktorumuz yapıyor özel kliniği var. Ama sağlık ocağıda yapar zaten ağızdan veriyorlar. Kendiniz kesinlikle yapmayın!! Kimi bebekte haif ishal olabiliyormuş.
Linasecill Ne kadara aldınız acaba eczaneden aşıyı bilgi verirmisiniz bizde 1 aylığız nasip olursa 1 ay sonra bizde yaptırıcaz
Siyahbeyazz Bende 3 gün önce yaptırdım hiç bi yan etkisi olmadı ağızdan şırınga gibi şeyle sıktı Önemli olan götürmeden sağlık ocagı yada hastane nerde yaptırcaksanız yarım saat 45 dk öncesi emzirmiyorsunuz sonra aşıyı yapıyor mideye baskı yapmayın ki kusmasın demişlerdi bana eve geldikden sonrada karnını doyurdum kızımın sorun yaşamadım çok şükür umarım siZdede sorunsuz şekilde geçer 🙏😇
Edauu Hic bi yan etkisi olmadı saglık ocagı yapıyı sizde evde yapabilirsiniz ben diger ay evde yapıcam, sadece acıp yavas yavas agzına mama gibi yediriyoa amcam doktor o yap dedi cok kolay meraj etmeyin
MuhammedEmirinAnnesii Edauu yaptrdım tesekkürler, bır sonrakınde bakalım sağlık durumu pandemi durumj nasıl olacak ona göre hareket edeceğim artık😔