Mommyishome Her gün burnuna 5 damla kullanıyorum, ne zamana kadar yapmalıyım bilmiyorum. 36 günlük olduk. Siz napıyorsunuz anneler?
Aminenur06 Mommyishome ben enjektörle sıkıyorum burnuna sonra ters çeviriyorum hafif sırtına pat pat sonra aspiratörle çekiyorum
Cerenece Mommyishome ben bir tanesinin tamamını kullanıyordum yarısını bir burun deliğine yarısını diğerine. İki üç güne bir yapıyordum
Mommyishome Aminenur06 aspiratörü önermedi bizim doktorumuz. Ama aspiratörle çekilecek bir şey de görünmüyor. Kaç aylık bebişiniz?
cagdasmom Aminenur06 ben de ayni şekilde yapiyorun cok guzel akitiyor mukusu her duştan sonra (gün aşırı) yapiyorum hırıltı da olmuyor
Mommyishome Cerenece yarısı çok değil mi? Hoş ben de 10 damla kullanıp kalanı attığım için üzülüyorum ziyan oluyo diye 🤣