Merhabalar, Ocak ayında doğum yaptım ve yaşadıklarınızın ve arkadaşların yaşadıklarının hepsini yaşadım acillerde sabahladık hep parol verip ya da parol serum bağlanıp gönderildim en sonunda genel cerrah çare oldu antibiyotik kullandım ama en büyük faydayı lahanadan gördüm, kadın doğum doktorum ve emZirme hemşirem de önermişti internete yazarsanız da görebilirsiniz. Lahana yapraklarını tıkayıp buzluğa koyuyorsunuz sonra buzluktan çıktığı gibi göğsünüzü sarıyorsunuz eriyene kadar bekliyorsunuz bir kaç günde gerçekten geçiyor inanamıyor insan tek eksisi kötü kokması onum dışında mucize bu mevsim de bulmak zor tabi ama yine de yazayım dedim çok geçmiş olsun.