Merhaba sevgili anneler, kızım 7.5 aylık kaşığa ağzını kitliyor. Ama kaşığı kendisi ağzına götürüyor tabi yemek yarı yolda dökülüyor. Zaten bu zamana kadar blw yapıyordum umursamadım ama bu ara diş çıkarıyor blwde de hiç bir şeyi ağzına götürmüyor bir kaç gündür. Aslında istemiyorsa zorlamıyorum asla ama yememeside anne olarak aklımı kurcalıyor tabi. Ek gıda reddi yaşayan var mı bu durumu atlatabildiniz mi