Mrym66 maalesef. İnan bir çok anne bu yoldan geçmişizdir. Üstelik benim sarılık değeri yüksekti . Ne yaparsam yapayım uyanmıyordu . Bende en son bezini açmakla uyandırıyordum onu . Öyle sağdığım sütü veriyordum çok şükür o günler geride kaldı . (Lakin şimdide ne yaparsam yapayım uyumuyor 😫 3,5 aylık ) Senin de geride kalır merak etme . Bezini aç, burnunu sık uyandığı zaman da hemen uyulmaması için emzirirken yüzünü ıslak mendille sil . Bide emmiyorsa sütünü sürekli sağ ki gelsin .