Merhaba anneler .Kızım 9 aylık artık ve tombik bebeklerden gayet güzel desteksiz oturuyor amaçok nadir yüzüstüne dönebiliyor emekleme yok . Önemli olan oturma kaabiliyetinin tam oturması bunu biliyorum ama göbüşünden zorlanıyor dönemeyince , doktorumuz yürüteç hiç önermiyor günlük 20 dk 1 ay boyunca koydum ama ciddi zararları olduğunu da okuyunca araştırınca çok ayakta da durmak istiyor artık sonra kaldırdım . Boyu da normalden 1-2 cm kısa acaba hoppalada yürüteç gibİ zararlarımı boyunuda uzatır mı ki .Normalde asla bebek kıyaslaması yapmam sevmemde ama çevremde bebeğim den küçükler yada ay olarak yaşıtları gayet emekliyor bende diyorum belki emeklemeden yürür her bebek farklı sonuşta yani ama acaba bu bebeğim için bir sorun mu artık kafam çok karıştı . Alınmalı mıdır hoppala Anneler ?