Kubra061119
Kesinlikle hayır. Televizyon, tablet, telefon özellikle 4-5 yaşına kadar oldukça tehlikeli ve anlamsız. Çünkü bebekler orda ne olduğunu olay örgüsünü anlamıyorlar ve sürekli hareket etttiği için ve renkli olduğu için bakıyorlar. Tamamen algıları kapanıyor ve yemek yerken özellikle doyduğunu bile anlamıyorlar. Ayrıca küçük bebekler için sanal otizme neden olabiliyor.