Meryemozen Bebeğinizin genel durumunu düşünün bence. Her şeyi normal ve yolundaysa, aylık doktor kontrollerinde anormal bir durum gözlenmiyorsa hiç dert etmeyin. 18 aylık bir oğlum var. Doğduğundan beri onun uyuduğu saatler haricinde televizyon açmıyoruz evde. Haftada 1-2 kez görüntülü konuşma haricinde hiçbir şekilde ekrana maruz kalmıyor. Yani teknolojik ürünlerden ve ekrandan tamamen uzak bir bebek doğduğundan beri. Sürekli kitaplar okuyoruz, oyunlar oynuyoruz. Zaten evdeki her işimiz oyun. Hiç susmuyoruz inanın, sanki öğretmenmişim gibi boğazımda devamlı bir faranjit hali. Ama konuşmuyor😂 Yani bir bebeğin geç konuşmasına sebep olabilecek hiçbir durum yok evimizde, erken konuşması için de çok sebep var. Ama işte🤷🏻♀️ Ben doktorumuzu çok darladım bu konuda, çok da araştırdım soruşturdum. Çocuk normalse her bebeğin gelişimi farklıdır deniliyor. Doğru olan da bu zaten. Siz de hiç kafanıza takmayın, 1-2 ay daha gözlemleyin. Bu sırada da bol bol etkinlikli oyunlar oynayıp, kitap okuyun. Çözülür umuyorum.