Oglum dünden beri kakasini yapamiyordu , zorluyor zorluyor birsey gelmiyor sonra agliyordu bende fitil koydum ardindan kaka yapti ama kanda vardi , poposunda herhangi birsey göremedim neden olmus olabilir birde süreklu kabiz oluyor normalde hic kan olmazdi kakasinda