ikiprensannesii2 atak haftasi olabilir. Harika haftalar kitabini alip okumanizi tavsiye ederim bebeginizin bu cildirdigi haftalari oyle guzel anlatiyor ki ona kizdigibiz her an icin vicdan yapiyorsunuz 😇 bizim de skntilarimiz olmustu doktora gittigimizde doktorumuz bebegimizin hayata alismaya calistigini, bunlarin cok normal oldugunu soyledi. Onceden kalbi ters atiyordu simdi duz atiyor onceden balik gibi suyun icindeydi simdi disarida ve surei dusecek korkusu var anne karninda yasadiklari ve hislerinin su ankiyle cok daha farkli seyler oldugunu anlatti. Gercekten de alismaya calisiyor ve onun tek bildigi tanidi biz anneleriyiz. Derdi oldugu icin degil size ihtiyaci oldugu icin sadece emerken susuyor. O an sadece karnini doyurmuyor ayni zamanda sizi hissediyor kokunuzu aliyor guvendigi insana sariliyor korkulara karsi guven tazeliyor oyle dusunun ve tum bunlarin zamanla azalacagini ve sonlanacagini dusunup tadini cikarin. Sonra inanin hep memede kaldigi ani bile ozlersiniz 😇