Eboraykoglu Hanimlar merhaba, ilk hamileligimde sezeryan oldum 3 ay oldu olali. Bi nebze de spora baslamak istiyorum sizce erkenmidir aranizda sezeryandan sonra spora baslayan oldumu?ben bjraz korkuyorumda
Agg0207 Eboraykoglu doktorum bana 40 ından sonra hafif spor yapablirsin demişti sizinde baya bi geçmiş mesela ben o dönemlerde bebek arabasında kızımla yürüyüş çokk yapardm evde hafif esneme hareketleriyle başlayp çok zorlamadan birşeyler yapıyodm
Pamukprensveannesi Eboraykoglu hiç birşey olmaz çok tempolu olmasın dikişleri zorlayacak kadar yeterli
Eboraykoglu Agg0207 yuruyus bende ayni sekilde yapiyorum canim da daha cok hareketli spor yapmak isteyince henuz tam cesaret edemiyorum