Sibelasfd reflüsü var kızımın zaten. Doktor 3. Aydan beri 5te ek gıdaya geçeceğiz diyor. Kusması belki azalır diye.
Gelişim geriliği vs.. Annelik paranoyak yaptı bende herhalde.
Dillense de şuram ağrıyor, iyiyim vs anlatsa derdini 😀
Hrr gün konuşuyorum kızım anne baba demesen de olur mama, kaka, acıdı bunları söyle önce diyen🙄😀