Merhabalar oglum 2 bucuk aylık, doktorumuz 3. Ve 5. aylarda paralı aşılar olduğunu ve isteğe bağlı yapıldığını söyledi. İsimleri;
Rotarix(322 tl)
Menveo(302 tl)
Bexsero(460 tl)
Aşılar bunlar ve bence aşırı pahalı, herkes yaptıramıyordur eminim ki ve biz de kararsızız bu kadar önemlilerse devlet neden karşılamıyor ki? Sizler hangilerini yaptırdınız? Hiçbirini yaptırmayanınız var mı? Şimdiden teşekkürler