Bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olucak gece saat başı kalkıyor sürekli emmek istiyor dişten olabilir mi ? Geçen aya kadar 2 kez anca kalkardı gece şimdi ise dalamıyor saat başı kalkıp emmek istiyor. Başına gelen var mı?? Dişten mi böyle yapıyor yoksa doymuyor mu ? 😔😔