Deletedmom388 NesliEce Yoo gidebilirsiniz kontrol sonuçta ama aşılara giderken arayarak gitmenizi tavsiye ederim.Gün veya saat veriyorlar çünkü🌸
MinikCilek NesliEce yoo istediğin zaman gidebilirsin ama covidten dolayı nasıl yapılır bilmemde zaten önceliğin var kacta gidersen git bebeklisin alıcaklar hemen.
serebro NesliEce normal kontrolse farketmiyor. Ama aşı yada topuk kanı alınması vs varsa genelde sabah erken gitmekte fayda var
NesliEce MinikCilek Ya öğlen ancak.gdeblrm hani.annemler gtrcek onlar da öğlen gdeblcez bendeburdan sormak istedm
NesliEce kahvekolik_anne Yeni.doğum yaptm yarn 10. Gnumz çağırdı.ama.saati.söylemedi yarın.ne.yaplcak.
Deletedmom388 NesliEce Topuk kanı almadılarsa kan alırlar.Bize saat vermemişti sanırım ama pandemiden çok önceydi tabi.Siz yarın yine arayın bence ne olur ne olmaz
NesliEce kahvekolik_anne himm anldm cnm bgn aradi bni hafta ici erken gl dye safi dun aradm bkmdi da bgn dondu
kahvekolik_anne NesliEce o zaman topuk kanı alınacağı için erken çağırmıştır eğer almadılarsa daha önce