Kızım 18 aylık sinirlendiği zaman kendi yere atıp ağlıyor istediği olmadığı zaman da aynısını yapıyor, yapma dediğim herşeyi sanki inadına yapıyor, bazen dinliyor beni ama çok nadir tanımadığı biri olunca genelde. Sizinkiler de aynısını yaptı mı ya da benzeri şeyleri? Sizce bu hareketi nasıl unutturabilirim, ve lafımı nasıl dinlettirebilirim yardımcı olur musunuz?