Kızlar 10 gün önce YAZZ adında doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Sinir krizleri geçiriyorum. Bebeğim korkuyor. Kendime hakim olamıyorum. Kendimi sıkıyorum tutamıyorum. Ben çok sakin bir insandım noluyo böyle kafayı yicem ya ! Ruhsal anlamda dibe çöktüm ya
Ya fiziken zaten göğüslerim birden bugünü ağzımda geziyor resmen. Ne bu ya bela mı ne