Sev-sev 3 aylık oğlum 3 saat emzirmesemde direk uyuyor gün içindede gecede acıksada ağlamıyor 🙁 aynı durumu yaşayan varmı kızlar
Balteknem Sev-sev canim 6 olcak bebegim havalar okadar sicakki emmeden uyuyo desen yeridir yapcak birsey yok yani ac kalsa aglarlar herlde
Yenianne135 Sev-sev valla canım brnim bebeğim de üç aylık gündüz emmese de umrunda olmaz ama gece bi buçuk iki saatte bir ağlar
Humosunanasi Sev-sev benim kızımda gece acıksada kalkmayıp uykuya devam ediyor. Bu doğduğundan beri geceleri böyle ve o uyanmadığından şu an 4 aylığız ama hala ben uyandırıyorum😊o yüzden yalnız değilsiniz. Bazı bebişler uykuya biraz fazla meyilli olabiliyor
Aminem Sev-sev benm kızımda dogdugundan beri hiç açlıktan aglmadı 5 6 saat bile uyıdugu oluyodu şuan 11 aylık hala bütün gün yemek vermesem aglamaz açlıktan
Sev-sev Balteknem cevabınız için teşekkğr edeim inanılmaz sıcak günde 4 defa üzerini değiştiriyorum inanılmaz terliyor ve çişli bezi iki defa oluyor terle atıyor sanırım küçücük bebek sırıl sıklam uyanıyor biz bile mahfoluyoruz😶 haklısınız sıcaktan olabilir
Sev-sev Yenianne135 geceleri gaz sancısı olunca ıh ıh die ses çıkarır onun dılında acıksada ağlamıyor ben emziriyorum 3 veya 4 saat bir az da emse veiryoeum çünkü acıkıp acıkmadından emin olamıyorum
Sev-sev Balteknem kaka 2 veya 3 defa yapıyor dediğim gibi çok terlediği için bende anlayamıyorum bazen hiç çişli bezi olmuyor sıvı kaybediyor diye düşünüp meme veriyorum iki emiyor memede uyuyakalıyor kafasını hızla çekiyor yana ☺️
Sev-sev Emzirdiğim için doktor verme desi ama versemmi bilemesim bu arada atağa son 1 gün diyor daha atağa girmemiş bu atak dılı olaymıymış:) bu arada su ne kadar vermek gerek hiç vermedim daha
Balteknem Sev-sev evet ama bu sicakta ben veriyorum emzirdikten hemen sonra cunku bendende ter gidiyo sutte neladar su kalabilirki fazla
Sev-sev Humosunanasi bana çekmiş oğlum ozman bende hamilelik boyunca uyumuştum 😁 öyle olsunlar ya bütğn bebişler sağlıklı olsun inşallah biran öncede şu havalar serinler umarım biz dayanamıyoruz el kadar bebekler mahfoluyor
Humosunanasi Sev-sev amin Rabbim cümlemizin evladını korusun. Sağlık ve afiyet versin🙏🏻 havalar gerçekten bir an önce serinlesin küçücük kuzular daha fazla sıcaktan bunalmasın🌸