Merhaba kızlar, özel sektörde çalışıyorum bebeğim 8 Ağustosta doğdu yaklaşık 1 aylık olacak doğum iznim 8 kasımda bitiyor. Şu an yalnızca anne sütü alıyor ve yetiyor mama vermek istemiyorum işe başlayınca nasıl olacak bilmiyorum. Çalışan emziren annelerden öneri lütfen bebeğimi memeden kesmek istemiyorum, sağmak istiyorum ama nasıl olacak çok kararsızım. :/