Merhabalar annelerimiz. İçim o kadar sıkıldı ki buraya yazıp içimi dökmek istedim. Belki birileri de bana fikir verir diye düşündüm. Benim 10 aylık bir kızım var. Düne kadar çok güzel emiyordu ama dünden beri iştahsız ne beni emiyor ne de dışarıdan bir şey yemek istiyor. Emerek uyumaya alışık olduğu için de uyku uyuyamıyor. Anlayacağınız dün gün boyu ağladı. Artık yorgun bitap düşüp uyudu. Kızım sakin bir bebek olduğu için apartmandaki herkesi üzdü bu ağlayışlar ve kapıma geldiler. Bir önceki gün kayınvalidem kapımızın önüne gelmişti oturmaya ve inanılmaz Esiyordu hava ben estiğinde çocuğa dokunabileceğini söyledim ancak kayınvalidem bu rüzgar çarpmaz deyip çocuğu uzun süre dışarıda tuttu. Ben de haliyle yanlış anlaşılmasın huzursuzluk olmasın diye çıkarmadım çocuğu. Neyse komşularımız rüzgarın çarpMış olma ihtimalini ve üşüttüğünü söylediler. Bugün doktora gittim ve gerçekten kulak ve boğaz enfeksiyonu başlamış. O nedenle emmiyormuş. Doktor ilaçlardan sonra emeceğini söyledi. Şimdi ben aptal gibi çocuğumu eksik koruyup sırf sorun çıkmasın diye çocuğumu eve çıkarmadığıma mı yanayım? Uykusuzluktan bitap düşmesine mi? Sorunsuz emerken şu an mümkün değil emmemesine mi yanayım? Yoksa ya bir daha asla beni emmezse diye yaşadığım korkuya mı? Çocuğumda uyku düzeni diye bir şey kalmamasına mı? Ben gerçekten kötü bir anne miyim? Uzun oldu hakkınızı helal edin 😢