Mom34
Mom34 kesinlikle kolik sancısı canım benim de bebegim öyle 2 aylık şuan 2 aydır neler çekiyorum en son acile gidiyoruz artık diyorum bu çocukta bişe var gazı çıkıyor hala ne bu diyorum gaz diyorlar yine kakasını yeterli yapamıyor bebekler bu da rahatsız ediyor acilde popodan sıkılan bir ilaç var lama diyorlar ben ondan almıştım evde de onu sıkıyorum çok agladıgında rahatlatıyor inan hemen kakasını yapıyor bide parox fitil var hem sakinleştirıyor doktorum vermişti bana da günde yarım at bunaldugun zaman diye çok iyi geliyor sen de rahat edersin