Kızlar bebeğim kakasını 1 aydır yapamıyor ayda 3 kere anca yapıyor 40 mız çıkına kadar hergun yapardık sonra yapmamaya başladı mamayada yeni başladım 10 gün oldu sütüm az geldiği için takviye yapıyorum Bebelac Gold ile ama yinede kaka yapamiyir mamanın içine zeytinyağı katsam bir sıkıntı olurmu acaba