Motorola almıştık 1 yaşına kadar dayandı bin küsür çöp oldu. Xiaomi aldım. Bugun geldi. Mavi ısığı karanlıkta cok rahatsız ediyor. Sleep mode a alıyorum. Işık gidiyor ama görüntü de gidiyor. Bu mode da bebek ağlasa bidirim gelicek mi yani kamera çalışıyor mu merak ettim