Mavi0688 Kızlar cuma günü 2. Ay aşılarını olduk.. dünden beri kanlı ve koyu yeşil kaka yapıyor bebeğim.. başına böyle birşey gelen var mı? Hiç huzursuzluğu yok ama
Alazla Mavi0688 koyu yesil cok normal bizim de oluyor ama kanlı normal değil doktorun gormesi gerekiyor
Mavi0688 Alazla ilk kez oldu ama. Netten baktim mama kullanan bebeklerde olurmus ama biz mama vermiyoruz yine de normal mi ve 2 gundur hic bitmedi
Alazla Mavi0688 doktorumuzun net cümlesi şöyleydi sari ve yesil kaka normal ama beyaz ve ya kanli olursa hemen getirin demisti yine de asidan midir degil midir bilemiyorum tabi ama kanli kakaya önem veriyorlar
Mavi0688 Alazla sut alerjisinde supheleniyoruz zaten 1 aydir diyetteyim farkli bir sey de yemedim ama yarin doktora gidecegim insallah
Mavi0688 selamas sut alerjisinden supheleniyoruz zaten 1 aydir diyetteydim farkli bir sey de yemedim ama 2 gundur araliksiz olunca asiya baglamistim yarin doktoea gidecegim