LorininAnnesii benim kızımda da muayene sonucu koydu Dr u alerjiyi testler genelde iyi sonuç vermiyor diye yapılmadı. Belirtiler zaten az cok belli ediyor. Benim Dr yaptırdı aşıyı. Şöyle düşün dedi eğer aşıyı yaptırmassa ilerde kaparsa bu virüsü öldürücü olabiliyor çok yüksek ihtimal ve dışardan çok göç alıyoruz yaptırırsan ki çok düşük ihtimal yan etki yapar bağırsak sorunu olur Bi süre oda gecer hangisini tercih edersin dedi kişiye bırakıyor. Ve yaptırdım şükür hiçbirşey olmadı 15 gün sonra 2. Aşısı olacak ortanın suan Dr ikiye ayrıldı yaptır yaptırma diye