kubraF siz yanlış biliyorsunuz sanırım, isirik kesinlikle allerjik reaksiyon belirtisi değildir. İsirik her bebekte olur zaten, sıcaktan olan bir şey o ve çözümü sık duş. Süt allerjisi olan bebeklerde şiddetli egzama, kakasında mukus, kan , vücutta kuruluk, kusma , bazen hırıltı, süt ve süt ürünleri tükettikten sonra ağız çevresinde veya vücutta döküntü olur. Uyuyamama bir allerjik belirtisi kesinlikle değildir siz çocuğunuzu boşu boşuna inek sütünden fakir besliyorsunuz