balporsuguu 17 günlük premature bebeğim var.Acikinca agliyor memeyi veriyorum 3-5 dk emince uyuyakaliyor uyandiramiyorum.Bir sure sonra tekrar agliyor emiyor bu boyle devam ediyor.Doyuyor mu anlamiyorum bu durum normal mi
CigdeminMevasi balporsuguu henüz küçük memede uyuması normal bnm kıZımda 1 ay 17 günlk oda uyuyakalıyor ama memedn çekince uyanıyor tekrar emiyor 4-5 kez dolu dolu çişli bez alıyorsanz altndan doyuyodur
mysweetbaby balporsuguu prematüre olduğu için 17 günlük bile değil aslında dolayısı ile kasları tam gelişmediğinden çabuk yoruluyordur tam doymadığı için de tekrar tekrar istiyor.ben 39 haftalık doğurdum benimki bile öyleydi ilk başta.ama sarılık olduk biz aman her istediğinde verin memeyi fazla uyutmayın emerken gıdısını falan gıdıklayın uykusu açılsın
balporsuguu Deletedmom348 Tesekkur ederim canim icim rahatladi daha da fazla cikiyor hem cis hem kaka.
balporsuguu Deletedmom348 evet agir oluyor primanin bezini kullaniyorum cis olunca renk degistiriyor.Epey uzun bir cizgi renk degistirmis oluyor
balporsuguu CigdeminMevasi sagolun bilgi icin.Memeden cekincede uyanmiyor benimki insallah buyudukce uykusunda emer
Deletedmom348 balporsuguu Evet bende kullanıyorum. Ordan anlıyordum zaten bakıp. 1. Ay kontrolünde de doktora sor bakalım canım. Yine de doktor takibi önemli kuzum. Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🧿
balporsuguu mysweetbaby bizimkide sariliktan fototerapi aldi canim cok sukur su an iyi o zamanlar hic uyanmiyordu