Bsrlmnemr 29 ağustosta 37+4 te sezeryan doğum yaptım bebeğim hep uyuyor.. Mama ya da süt vermek için zorla uyandırıyorum en fazla 2 saat sonra uyandırmaya başlıyorum ama çok zor uyanıyor. Normal mi?
CigdeminMevasi Bsrlmnemr normal uyuma isteği ama siz uyandrıp emzlrşnnsarılık olmaması için hatta 2 saati beklemeyin satte bir emzirşn derim
Busranisa Bsrlmnemr ay benımde ilk zamanlar sarılıktan ötürü uyandırmak için yapmadığım şey kalmamıştı şu an bir aylık çok şükür bazen kendisi uyandırıyor ama uyanmadığı sürece ben uyandırıyorum gene çok zor uyanıyorlar yani normal canım
Anaogul Bsrlmnemr Allah bağışlasın canım benim benim oğlum sarılık olmuştu yarım saatte 45 da bir emziriyodum zorla ağzına veriyodum ayağının altına vur altını falan aç
Bsrlmnemr CigdeminMevasi sarılık sınırda gibi zaten kontrol altında tutuluyor 2 3 günde bir hastanede bakılıyor.. İnşallah artmaz. 1 saate düşürürüm teşekkür ederim
CigdeminMevasi Bsrlmnemr bizde sarılıkla çok uğrsştk kızım 1,5 aylık hala uğraşıyoruz 😞 oyğzden mutlaka sıksık besleyin
Bsrlmnemr Busranisa normal ise iyi bari aklıma çok takıldı çünkü.. Ah uyandırmak için neler yapıyorum emsin diye ya da mama veriyorum inşallah hiç bir bebeğimize bir şey olmasın
Mlscrn @Bsrlmnemr herşeyi yaptın uyanmıyorsa gülsuyunu pamukla sür vucuduna o soğukluğunla uyandı benim de oğlum 2 saati bekleme sakın ben bekledim uzadı sarılığı diyen olmamıştı öyle sık sık emzir mama ver uyuması sarılıktan ötürüdür