Biz kullanıyoruz 4 buçuk aydır çok memnunuz. Parlaklığı gittiğinde telefon ışığını arka kısmına tutuyoruz ve gece parlıyo. Benim işime çok yaradı bebeğim gece ağladığında odanın ışığını yakmadan kolayca bulup ağzına veriyorum yada alıp yere atıyo karanlıkta yatağın altına vs düşüyo yine ordada kolayca bulmamı sağlıyo