Elifnazli Merhaba arkadaşlar dun 1 buçuk yaşa 2 iğne bide damla yaptılar ateşi olursa calpol verirsin söylediler dun geceden 3 kere calpol vermişim çocuğun atesi 39 yada 39.5 inmiyor artık delirmek üzereyim başka ne yapa bilirim soğuk bezde yapiyorum
Rbia Elifnazli bence Bi hastaneye gidin aşı bu kadar ateş yapmaz diye biliyorum doktorunuzu yada sağlık ocağını da arayıp sorabilirsiniz. Geçmiş olsun
Elifnazli Selin39 evt koltuk altı uzaktan kulaktan hepsini yapiyorum yok aşı olana kadar hiç bir sey yoktu dün aşı oldu cocuk perişan oldu
Selin39 Elifnazli hem koltuk altı ateşi hem alından kulaktan olan ateşi aynı derece olmaz ki. Çocuğunuzun ateşini her zaman koltuk altı ölçün. Aşı hiçbir zaman 39,5 ateş yapmaz ateşleriniz 3 günü geçerse cocuk hekimi muhakkak muayne etmeli
Elifnazli Selin39 dün 40 ateşle götürdük hastaneye aşı 3 bir arada yapıldığından dolayi vücutta olan mikropları 5 kat fazla artırmış serom yapıldı simdide tedaviye alındı
Selin39 Elifnazli bunu kim söyledi canım? Böyle bir şey yok ki, demekki aşı hastalık dönemine denk gelmiş her bebeğe 3 aşı birden yapılıyor..