Melisabkc bulmuşta bunuyor derim buna, ben de benim ki uyumuyor bir sorunu mu var diyorum, bebeğin doğasında uyumak var normal olanı yapıyor sizin bebeğiniz, bizim ki anormal olan. Maşallah deyin çokta dillendirmeyin bir bakmışsınız bebek uyumuyor sonra 🙂