Heide Kızlar ben kızımı ee ee diye uyutyrm hep. 4 ay 8 günlük. 2 gündür kendide uyurken ee ee diyor daha bunun için küçük değilmi ilkin rastlantı sandım 2 gündür takip edyrm kendide ee ee yapıyor çok tatli😍
K1996 Heide evet canım benim bebeğimde 3 aylıkken başladı kendini uyutuyor şimdi 7 aylık oldu bezini degistirirken şiş diyip duruyo hani ilk kelimeleri ya o kadar güzel ki 😍😍😍🥰
SeymaBeyza Heide MasAllah kucuge.Benim kizim daha kucuktu videosunu bile cektim.Simdiki cocuklar korkarim konusarak dogacaklar. 😁😁