Seratr Uyumayan,yemeyen,agresif 13 aylık bir kızım var. Kafayı yemek üzereyim. Çok çaresizim artık bağırmaya başladım. Bu şekilde devam ederse yavruma zarar vermekten korkuyorum. Sabrım tükendi çünkü. Eşimle de hergün birbirimizi yiyoruz bu yüzden.