SheShines Merhaba güzel Anneler🌸 Kullanmadığınız/Bittirdiğiniz mama kutuları neler yapıyorsunuz? Ben atmaya kıyamıyorum var mı benim gibi olan 😅🙈Kullanabileceğim bi şekil veya bi amaç önerirseniz çok mutlu olurum. 😇
Mom0870 SheShines saksı yapmıştı kuzenim ☺️ bazende mutfakta saklama kabı oluyor. Biz mama kullanmıyoruz ama yoğurt yapmıştım devam sütünden o zamanlardan kalanlar şuan birinde tırnak makası vs eşyaları duruyor bende kıyamadım birinde boncuklarım var mesela ☺️🌸
K1996 SheShines hepsini kullandım ilk başlarda hipp kullaniyodum o demir di hiç çöpe attığımız olmadı pamuk kutusuna kadar yaptk şimdi Aptamil o karton olduğu için atiyorun