AselMeva Anneler merhaba 4 aylık kızım 2.ayından beri yeşilkaka yapıyor ve 5 6 günde bir 8 9 günü bile gördük 2 kez ama renk yeşil sadece iki kez sarı kaka yaptı gazımız oluyor hala ama rahat çıkarıyor kilo alımıda az 2.ayından beri inek sütü alerjisi varda anlamıyorlarmı acaba doktor normal diyor ek gıdaya başlayınca düzelirmiş bu durumu yaşayan düzelen varmı acaba